7. 3. 2016

Dárkové kytice a přízdoby dárkových předmětů

Pro nejrůznější příležitosti a životní jubilea Vám uvážeme kytice podle Vašich přání. 
Pokud chcete své blízké potěšit na delší dobu, než kterou vydrží živá květina, nabízíme zhotovení
 vkusných kytic z umělého a sušeného materiálu.
Uvážeme pro Vás i extravagantní kytice z uzenin, sladkostí, cigaret, apod. 
Rádi pro Vás zabalíme a ozdobíme dárky pro Vaše blízké - od obálek a krabic přes lahve a další předměty. 
Zároveň nabízíme zhotovení a ozdobení dortů z ručníků, plínek apod.

Kytice za Vás rádi doručíme na místo určení a navíc si je u nás můžete vyzvednout 
v kteroukoli hodinu i mimo pracovní dobu. A pokud se chcete blýsknout,
přidáme i psané věnování.

GALERIE

 Dárkové kytice          
Dárkové kytice                              Umělé dárkové kytice

          
             Přízdoba dárků                         Extravagantní dárkové kytice



















1 komentář:

  1. Květiny jsou dárek, který nikdy neomrzí. Já bych je mohla dostávat klidně každý týden :-D Toho se ale asi nedočkám. Letos mě ale přítel příjemně zaskočil. Našel si totiž doručení květin Brno a nechal mi květiny poslat k nám domů. Nejdřív jsem nevěděla, od koho jsou, protože by mě nikdy nenapadlo, že by pro mě toto přítel vymyslel.

    OdpovědětVymazat